נחתתם בחול עם חום גבוה? המדריך השלם להצלת החופשה שלכם  

חופשה בחו"ל היא זמן להירגע, ליהנות ולחקור מקומות חדשים, אבל לפעמים דברים לא מתנהלים כמתוכנן – ודווקא על הטיסה בדרך ליעד הנכסף אתם פתאום מרגישים לא טוב ועד שאתם נוחתים אתם מגלים שאתם עם חום גבוה, חולים וחשים ברע. מה עושים במקרה שכזה? אל דאגה, אנחנו כאן כדי לעזור לכם.

הכתבה בשיתוף Bestie

קרדיט: Pexels

נקדים ונאמר: השוואת ביטוח נסיעות לחו " ל יכולה להיות ההחלטה החכמה ביותר שתעשו לפני הנסיעה, בטח במקרה שבו יתגלה אצלכם חום אחרי הנחיתה. למה בדיוק?  ומה עושים כשכבר נחתתם ואתם מרגישים ברע? במאמר זה נספק לכם את כל המידע שאתם צריכים מדריך כדי להתמודד עם המצב וליהנות מהחופשה למרות הכל.

ביטוח נסיעות: הצעד הראשון והחשוב ביותר לכיסוי מצבים רפואיים בחו"ל

 אז רגע לפני שאתם יוצאים לדרך לטיול המיוחל שלכם – חשוב לקחת בחשבון גם את התרחיש של מחלה במהלך החופשה בחשבון, ולרכוש מבעוד מועד ביטוח נסיעות, שיעזור לכם לכסות את ההוצאות במקרה שתזדקקו לטיפול רפואי ביעד שלכם. השוואת ביטוח נסיעות לחו " ל תאפשר לכם למצוא את הפוליסה המתאימה ביותר לצרכים שלכם, כולל כיסוי רפואי שלם, כיסוי לפעילויות מיוחדות ועוד. כשאתם נוחתים בחו"ל עם חום גבוה, פוליסת ביטוח שמתאימה לסיטואציה ונמצאת אצלכם בידיים יכולה להיות ההבדל בין חוויה קשה ולא נעימה לבין קבלת טיפול רפואי מהיר ואיכותי והמשך חופשה בריאה יותר.

מה לעשות כשאתם נוחתים עם חום גבוה?

 הדבר הראשון שצריך לעשות כשאתם נוחתים עם חום גבוה הוא לפנות לרופא מקומי. במקרים רבים, מלונות או מקומות אירוח יכולים להמליץ על רופאים מקומיים או על מרפאות קרובות. אם יש לכם ביטוח נסיעות, בדקו עם חברת הביטוח אם יש להם רשימת רופאים מומלצים באזור שלכם. חברות ביטוח רבות מציעות שירות לקוחות 24/7 שיכול לעזור לכם למצוא את הטיפול הנכון במהירות.

 לאחר הביקור אצל הרופא, ובמידה ולא אושפזתם או שנאלצתם להישאר בטיפול תחת השגחה רפואית – חשוב שתדעו לנהל את המשך החופשה המחלה שלכם בצל המחלה ולהתאים את התוכנית שלכם למציאות החדשה. בשלב זה אולי תצטרכו לוותר על כמה פעילויות מאמצות יותר ולבחור בפעילויות קלילות כמו ביקור במוזיאונים, טיולים רגועים בפארקים המקומיים, ביקור בספא, סדנאות יצירה או סיור בשווקים מקומיים. אל תחששו אפילו לקחת לעצמכם יום רגוע של הישארות בבית מלון, אם אתם זקוקים לכך. זכרו שהטיול שלכם עדיין יכול להיות מהנה ומרגיע גם אם לא תוכלו לבצע את כל התוכניות המקוריות שלכם.

בנוסף אל תשכחו לשמור על קשר עם הקרובים שלכם מהארץ ולהודיע להם על מצבכם. כך תוכלו לקבל תמיכה נפשית ומעשית גם מרחוק. אם אתם נוסעים עם בן זוג או משפחה, שיתוף המידע איתם יעזור להם להיות מוכנים ולעזור לכם במידת הצורך.

המצב מחמיר? זה הזמן לבדוק את הכיסוי הביטוחי שבידיכם

אם מצבכם מחמיר או שאתם זקוקים לטיפול רפואי נוסף, חשוב לבדוק את הכיסוי הביטוחי שלכם. פוליסות ביטוח רבות מספקות מגוון שירותים במסגרת כיסוי הוצאות רפואיות, ביניהם כיסוי לביקורים נוספים אצל הרופא מעבר לטיפול הראשון, כיסוי על אשפוזים והמשכי טיפול למיניהם, ואפילו כיסוי על הטסה רפואית במידת הצורך. וודאו שאתם מבינים את התנאים והכיסויים של הפוליסה שלכם בהקשר הזה.

 בנוסף, ברוב מקרי המחלה תצטרכו גם לרכוש תרופות להקלה על התסמינים – וודאו שאתם יודעים היכן נמצא בית המרקחת הקרוב למקום השהות שלכם, ובדקו אם הפוליסה שלכם כוללת כיסוי לרכישות תרופות (במרבית הפוליסות זהו חלק מהכיסוי הרפואי הבסיסי).

 בנוסף זכרו שאם ישנו צורך בתביעת הביטוח כדי לקבלת את ההחזרים שהכיסוי הרפואי בפוליסה מבטיח לכם – חשוב שתשמרו על כל המסמכים הרלוונטיים כולל קבלות מביקורים רפואיים, תרופות וטיפולים. שמירת תיעוד מדויק תעזור לכם מאוד בטיפול מול חברת הביטוח.בכל מקרה לאורך כל הטיול אל תהססו ליצור קשר עם חברת הביטוח שלכם במקרה של בעיות רפואיות. נציגי שירות הלקוחות יכולים להנחות אתכם ולהציע פתרונות מהירים. חשוב לוודא שיש לכם את כל פרטי הביטוח בהישג יד כדי לייעל את התהליך.

חופשה בראש שקט – אפילו אם תופסים מחלה? קודם כל משווים הצעות בטוח ב-Bestie!

חופשה היא זמן להתנתק ולהירגע, אבל חשוב להיות מוכנים לשינויים בלתי צפויים – כמו חום גבוה ומחלות שצצות ללא התראה ברגע שאתם נוחתים ביעד. היכולת להתאים את עצמכם למצב החדש היא המפתח להצלחת החופשה שלכם. שמרו על גמישות בתוכניות שלכם והיו מוכנים לוותר על חלק מהפעילויות אם זה מה שנדרש לשמירה על בריאותכם.

 בנוסף תזכרו שעם הכנה נכונה למצב הזה וביטוח נסיעות מתאים – תוכלו לנהל את המצב בצורה הטובה ביותר. השוואת ביטוח נסיעות לחו " ל היא הצעד הראשון והחשוב ביותר שתוכלו לעשות לפני היציאה לדרך, כדי להשיג לעצמכם את הפוליסה המשתלמת ביותר, שתכסה אתכם בכל מצב רפואי בחו"ל. השוואה כזו כדאי לעשות רק דרך מנוע ההשוואות של Bestie, אתר השוואות הביטוח המוביל בישראל – פשוט נכנסים, מזינים את היעד שלכם, את תאריכי החופשה ואת הפרטים האישיים ותוך כמה רגעים תקבלו שורת הצעות לביטוח חו"ל מחברות הביטוח המובילות בארץ.

 השוו בין הפוליסות השונות, בדקו את תנאי הכיסוי הרפואי שכל אחת מהן מציעה, ובחרו את זו שהכי משתלמת עבורכם. ככה תוכלו לוודא שאתם מקבלים את הביטוח המתאים ביותר לצרכים שלכם ולחסוך זמן ומאמץ, ולהבטיח שאתם מכוסים ומוגנים בצורה הטובה ביותר כדי ליהנות מחופשה רגועה ובטוחה.

 במידה וכבר נחתתם ואתם מרגישים לא טוב, פנו לרופא מקומי, שמרו על מנוחה ועל שתייה מסודרת, והתאימו את תוכניות החופשה למציאות החדשה. זכרו לבדוק את הכיסוי הביטוחי שלכם ולנצל את השירותים המוצעים על ידי חברת הביטוח במידת הצורך. 

    הרשמה לניוזלטר

    !זמן מעולה להרשם לניוזלטר שלנו
    .הישארו מעודכנים בתכנים של כל הערוצים

    עקבו אחרינו

    0 תגובות