הצצה לחייהם של נוודים דיגיטליים ברחבי העולם

כבר שנתיים שטל וירון מטיילים ועובדים ממקומות שונים בעולם, אבל השנה החולפת אילצה אותם להתנהל קצת אחרת. הצצה לחייהם של נוודים דיגיטליים

כבר שנתיים שאנחנו מטיילים ועובדים ממקומות שונים בעולם,  אבל שנת 2020 אילצה אותנו להתנהל קצת אחרת באורח החיים הזה.

נעים להכיר, אנחנו טל נבות בין וירון בין- זוג נשוי, עצמאיים ובעלי המותג והבלוג פרידום קפטיינס. את העסקים שבבעלותנו אנחנו מנהלים באמצעים דיגיטליים בלבד, מה שמאפשר לנו את הגמישות הגיאוגרפית.

ברגע שהבנו שהקורונה היא לא דבר זמני, החלטנו שאנחנו לא מוכנים לשבת ולחכות שהיא תחלוף, אנחנו מתכוונים להמשיך לחיות כמו שאנחנו אוהבים. החיים יקרים מידי כדי להקפיא מצב.

אז במקום להתבאס על התכניות שהשתנו, החלטנו להסתכל על היתרונות – הקורונה גרמה לנו להגיע למקומות מעניינים בעולם שלא היינו מגיעים אליהם אחרת. אז אלו 4 היעדים המפתיעים שזכינו להכי:

1.לאנגאבאן, החוף המערבי, דרום אפריקה

את הרבעון הראשון של השנה בילינו בקייפטאון. משם, רגע לפני שחזרנו לישראל באופן מפתיע, עצרנו בעיירה קטנה וקסומה שנמצאת במרחק של שעתיים מקייפטאון.

האטרקציה המרכזית בעיירה היא לגונה ענקית עם מי טורקיז המוקפת בשמורת טבע יפהפיה.

הלגונה ב Langebaan מהחוף של העיירה. מקום מושלם לחובבי קיט
מבט ללגונה משמורת הטבע הענקית שסובבת אותה. מקום שרוב התיירים לא מגיעים אליו כשהם מבקרים בדרום אפריקה

2. בלגרד, סרביה

לבלגרד הגענו בתחילת יולי בלית ברירה, אחרי שכל מדינות אירופה סגרנו את שעריהן לישראלים בעקבות העלייה בתחלואה.

חיפשנו אילו מדינות כן יסכימו לקבל אותנו ומצאנו מדינה אחת שהייתה פתוחה והחיים בה המשיכו להתנהל כרגיל – סרביה.

בלגרד, שהגענו אליה מתוך אילוץ, התבררה לנו כאחת הערים האהובות עלינו בעולם, והיא מקום נפלא לנוודים דיגיטליים.

היצע הדירות מעולה, יש המון בתי קפה, פארקים יפים ואיכות אירופאית רק עם אווירה משוחררת ומחירים נמוכים יותר.

כמעט שכחנו שיש קורונה בעולם. החיים בבלגרד המשיכו כרגיל וזה מה שחיפשנו. דרינק בשקיעה מול הדנובה
מבט ממצודת בלגרד. אתר ארכיאולוגי ופארק פתוח שעשינו בו הליכות כמעט כל יום במשך החודשיים שהתגוררנו בעיר

3. לה גרו דו רואה, דרום צרפת

לעיירת הדייגים הקרובה למונפלייה, הגענו למטרה מאוד ספציפית. ירון התכונן לתחרות פיתוח גוף בישראל, וכשזו נדחתה בעקבות הקורונה, החלטנו להירשם לתחרות חלופית באירופה.

התחרות היחידה שהייתה רלוונטית הייתה בעיירה קטנה בדרום צרפת, אליה לקחנו טיסה במיוחד מבולגריה.

היעד הלא מתוכנן הזה התגלה כמקום מקסים. עיירת חוף קטנה, עם מזג אוויר נעים גם באוקטובר, נמל קטן, המון מאכלי ים מדהימים וכמובן יין צרפתי טוב לצידם. אחד הסמלים של האזור הוא הפלמינגו הורוד שאפשר לראות המון באזור.

הנמל הקטן בעיירה לה גרו דו רואה. בתקופה הזו של השנה מתגוררים שם בעיקר פנסיונרים
לה גרו דו רואה. הגענו למטרה מאוד ספציפית, אבל זה לגמרי מסוג המקומות שיכולנו להשתקע בהם לתקופה ארוכה יותר
פלמינגו ורוד הוא סימן ההיכר התיירותי של המקום

4. עיירת הסקי באנסקו, בולגריה

לעיירה באנסקו הרבה ישראלים מגיעים בשביל הסקי. אבל לא הרבה אנשים יודעים שהיא נחשבת לאחד המקומות האטרקטיביים לנוודים דיגיטליים דווקא בתקופה הקיץ כשמזג האוויר נעים, הטבע מדהים ביופיו, והיצע המגורים עולה בהרבה על הביקוש.

רגע לפני שהתמקנו בסופיה, החלטנו להגיע לחופשה קצרה במלון הכי מפנק בבאנסקו.

חופשת קיץ מפנקת במלון הקמפינסקי. בעונה הזו אפשר להיכנס לבריכה על רקע ההרים שבחורף מושלגים
יש המון אופציות לטיולי יום סביב באנסקו. מזג אוויר נפלא ואין הרבה תיירים

אם מעניין אתכם לעקוב אחרי המסע של ירון וטל כנוודים דיגיטליים ולשמוע מה מאפשר להם לחיות באורח החיים הזה, אתם מוזמנים לבלוג Freedom Captains