רומי ואסף מטיילים בדובאי – פרק 2: איזה הלם, נחתנו בדובאי

אחרי ההכנות רומי ואסף נוחתים בדובאי. הם יוצאים לסיבוב היכרות עם העיר עם בחור אמירתי מקומי ועוד הפתעות שלא התכוננו אליהן.

לא יודעים למה לצפות. נחתנו לראשונה במדינה מוסלמית עם תרבות שונה לגמרי מכל מה שהכרנו עד היום. אנשים עם לבוש מסורתי מקבלים את פנינו. אנחנו בדרכנו לבית המלון, חצי שעה של אינטראקציה חביבה עם נהג מונית פקיסטני עזרו לנו כדי לצאת מההלם ולהבין שהדיאלוג בין בני אדם נשארת די דומה למה שאנחנו מכירים. הגענו למלון טאג' והתקבלנו בברכה ע"י צוות הקבלה. מדובר במלון חמישה כוכבים מפנק שהוקם לפני שנה. החדרים גדולים ומרווחים, המיטה מפנקת, הנוף עוצר נשימה והשירות מדהים.

דובאי
דובאי- מבט מתוך המלון

המלון ממוקם 5 דקות נסיעה מהמרינה. המלון מציע 4 מסעדות עם בריכת אינסוף מהממת ומחוממת על הגג בקומה 46. באיזור הבריכה תוכלו ליהנות מבר שפתוח עד הלילה. ארוחת הבוקר מגוונת, מוגשת כבופה ואפשר להזמין אותה גם לחדר.

בבריכת המלון

אחרי לילה מפנק במלון יצאנו להכיר קצת את דובאי. התחלנו עם שוק מדינת ג'ומרייה – שוק צבעוני ויפה הממוקם בסמוך למלון שבעת הכוכבים בורג' אל ערב. בשוק תוכלו למצוא עבודות יד שונות, בדים מקומיים, מסעדות ובתי קפה. ריח הקטורת והבכור ילוו את ביקורכם בשוק.

צילום: רומי ואסף

משם המשכנו לאחת מאטרקציות הערב הכי מומלצות בדובאי, הגלובל וילאג' – הכפר הגלובלי. מדובר ביריד ענק שמשלב בתוכו עשרות מתחמים ממדינות ברחבי העולם. כל מתחם מוקדש למדינה אחרת ומציע את הסחורות הייחודיות לאותה המדינה, מאכלים מסורתיים, מופעים, לבוש וכל מה שתחלמו עליו.

יריד  הגלובל וילאג'
יריד הגלובל וילאג' . צילום: רומי ואסף

אנחנו ממליצים לכם לקחת ערב שלם, לעבור בין הדוכנים והמתחמים השונים ולנסות לבקר בכמה שיותר "מדינות". כחובבי אוכל הודי, החלטנו לאכול את ארוחת הערב שלנו במסעדה הודית בשם Grand Barbeque Restaurant. אוכל טעים ומומלץ.

גלובל וילאג'. דובאי
גולבל וילאג'. צילום: רומי ואסף
דובאי
צילום: רומי ואסף

משם המשכנו לקינוח של היום – בורג' ח'ליפה – הבניין הגבוה ביותר בעולם, אשר מתנשא לגובה של 828 מטרים ובנוי מ163 קומות. את מגדל בורג' ח'ליפה תוכלו לראות כמעט מכל מקום בעיר. הוא מציע מופע מזרקות מרהיב אחת לחצי שעה החל מ17:45 – 23:00.

הבורג' חליפה, דובאי
הבורג' חליפה, דובאי . צילום: רומי ואסף

פנים הבניין הינו אתר תיירותי כשלעצמו. בתוכו נבנה מלון שעיצב המעצב הידוע ג'ורג'יו ארמני,. אפילו תמצאו בבניין המפורסם בדובאי מסעדה כשרה השייכת לבית המלון. אם מתחשק לכם לצוד את כל הפאר מלמעלה, ניתן לעלות לקומות העליונות (קומה 124,124 או 148) אשר מיועדות לתיירים שמעוניינים לשלם וליהנות מכל הפאר של העיר מלמעלה. כאמור אנחנו ממליצים לעשות את זה בשעת הזריחה / שקיעה.

בפרק הבא רומי ואסף ממשיכים במסע המרתק שלהם בדובאי. יש למה לחכות.